Kontakt
Email: info@gostore.cz
Telefon: +420 777 660 290
Osobní odběr pouze přes síť výdejních míst Zásilkovna
KAM POSLAT opravu, reklamaci či vracet zboží?
Upřednostňujeme dopravu přes Zásilkovnu a to na výdejní místo 21207
POZOR! Adresa pouze pro Zásilkovnu!
Palackého nám. 188/18
664 91 Ivančice
(Zahradnictví Kopetka)
Tento způsob dopravy se zadává přes mobilní aplikaci Zásilkovny a na výdejním místě Vám vytisknout štítek na balíček.
Alternativně přes Českou poštu či kurýrní služby na:
GitUp s. r. o.
Komenského nám. 21/9
664 91 Ivančice
JAK POSTUPOVAT v případě zájmu o opravu?
- Možnosti opravy vždy nejprve konzultujte ideálně emailem s fotografií poškození.
- Po emailovém odsouhlasení opravy pečlivě zabalte:
1) kameru
2) baterii (mimo kameru)
3) popis závady s Vašim tel. číslem a emailem. Pro rychlejší vyřízení zakázky je možné přiložit také vytisknutou předchozí emailovou koumunikaci.
- Odešlete na naši korespondenční adresu
- Po dokončení opravy zasíláme zpět na dobírku na Vaši adresu/Zásilkovnu
- Některé opravy vyřizujeme obratem, závažnější zpravidla do 2 týdnů
Provozovatel webu, fakturační adresa
GitUp s. r. o.
Milady Horákové 1920/1a
602 00 Brno
IČO: 04320140
DIČ: CZ04320140
Společnost není plátce DPH
Bankovní spojení: 2400848907 / 2010
IBAN: CZ9320100000002400848907
BIC: FIOBCZPPXXX