Jak postupovat při reklamaci?
Jak postupovat při reklamaci?
Zboží pečlivě zabalte a zašlete na naši adresu viz níže.
Nezapomeňte přiložit průvodní dopis s popisem závady a Vašimi kontaktními údaji.
Pro rychlejší vyřízení nám po odeslání reklamace pošlete informační email.
Záležitost vyřešíme v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.
Adresa pro zasílání reklamací:
GitUp s. r. o.
Komenského nám. 21/9
664 91 Ivančice
Reklamujete-li kameru, tak postačuje zaslat:
1) kopii nákupního dokladu (faktura)
2) vyplněný Průvodní dopis k reklamaci
3) kameru s baterií ve vodotěsném krytu
Pro urychlení reklamace si stáhněte a vyplňte Průvodní dopis k reklamaci, kde detailně popište reklamovanou závadu.
Co s výrobky, které budou mít neodstranitelnou vadu?
Náklady spojené s reklamací?
Co když dorazilo zboží poškozené?
Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost nejpozději do 24 hodin nahlásit na kterékoliv pobočce České pošty.
Obdrželi jste nekompletní nebo jiný výrobek?
Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte nás emailem na info@gostore.cz s popisem nastalé situace.